Job 28 van 42


Report this listing

Solliciteren



BUSINESS SUPPORT - BOUWSECTOR


Functie

Diegem - Business Support - Bouwsector - Bachelor- of Masterdiploma - Nederlands en Frans - Vast contract

Over de organisatie

Onze klant is een bekend bedrijf uit Diegem met een goede reputatie in de bouwsector. Het bedrijf is internationaal actief en telt ongeveer 200 werknemers in België. Na een intensieve opleidingsperiode is er thuiswerk mogelijk en krijg je de kans om minimum 2 dagen per week thuis te werken. Je werkt 40 uren per week waardoor je op jaarbasis recht hebt op 12 adv-dagen

Jouw nieuwe functie

Als Business Support zal je het team van project ingenieurs en operations managers administratief ondersteunen bij het opvolgen van de projecten. Dit is een complexe administratieve job waarbij analytisch denken belangrijk is!

Je zorgt voor een vlotte afhandeling van de maandelijkse klantenfacturatie en budgetopvolging in samenwerking met de project ingenieurs. Daarnaast zorg je dat de database steeds up-to-date is en volg je deze projecten administratief op van a-z.

Jouw profiel

Jouw profiel

Voor deze job als Business Support is Hays op zoek naar een administratief sterke kandidaat die:

  • Vlot communiceert in het Nederlands en Frans, maar ook een goede kennis Engels heeft
  • Beschikt over een Bachelor- of Masterdiploma
  • Bij voorkeur ook al relevante administratieve werkervaring kan voorleggen als sales support, dossierbeheerder of administratief bediende
  • Computervaardig is en goed met MS Office kan werken
  • Kennis van andere IT programma's (zoals SAP, Oracle, Navision of Sharepoint) zijn sterke troeven!
  • Organisatorisch is en goed kan omgaan met deadlines
  • Zin heeft voor initiatief en pro-actief ingesteld is
  • Analytisch en leergierig is
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Dossiers voor het inschrijven op een aanbesteding samenstellen, indienen en opvolgen
  • De boekhoudkundige en budgettaire opvolging van de entiteit garanderen
    Facturatieverrichtingen uitvoeren
    Fondsen deblokkeren
    Financiers aanmanen
    Boekingen ingeven
  • Meewerken aan de lancering van aanbestedingen (opstelling, uitgifte van officiële bekendmakingen, ...) en aan de opvolging van de kandidaturen
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten uitwerken en actualiseren aan de hand van situatieoverzichten, tijdspaden, ...

Aanbod

De arbeidsvoorwaarden

Voor deze job als Business Support biedt onze klant uit Diegem:

  • Onmiddellijk een vast contract
  • een aantrekkelijk salarispakket volgens jouw werkervaring
  • Maaltijdcheques (8 euro per dag)
  • Nettovergoeding (100 euro per maand)
  • Ecocheques (250 euro per jaar)
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Invaliditeitsverzekering
  • Terugbetaling van openbaar vervoer


Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze allround administratieve job als business support voor een bedrijf uit Diegem actief in de bouwsector. Solliciteer dan via onderstaande knop en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op. Voor andere jobs binnen office support kan je contact opnemen met Stijn Alens van Hays Diegem via 02/709.84.38

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht